FAQ

Není vám něco jasné?
Možná nám stejnou otázku položili i ostatní a odpověď na ni najdete právě tady.

Přednášky a workshopy SMART CITY EXPO 2016

  • Je Smart City Expo akce pro mě?

    Pokud se zajímáte o smart technologie a jejich užití zejména ve státní správě, pak je odpověď “jednoznačně ano”! Konference je sestavena tak, aby byla přínosná jak pro odborníky a vědce, tak pro zástupce samospráv a širokou veřejnost. Právě na smart technologie a jejich užití na radnicích a obecních samosprávách, se chceme letos zaměřit.

  • Co konkrétně bude součástí odborného programu?

    Program je věnovaný klíčovým oblastem konceptu Smart City: prostupnost, energetická efektivita a odolnost, čistota a odpad. Nebude chybět ani oblast financování a legislativa.
    Ke každému tématu je na programu několik přednášek s následným praktickým workshopem. K vidění bude i řada zajímavých ukázek technologických řešení, včetně případových studií z již funkčních projektů. Chybět nebude ani dostatek času a prostoru pro osobní setkání a konzultace.

  • V jakém jazyce bude SMART CITY EXPO probíhat?

    Program stavíme na českých přednášejících, primárním jazykem je proto čeština.

Místo konání a doprava

  • Kdy budou začínat registrace na hlavní program?

    Registrace bude probíhat 6.12. 2016 od 8:30 hod ve vstupní hale Kongresového sálu PVA EXPO PRAHA - Letňany.

  • Přijedu autem, kde bude možné zaparkovat?

    Pro návštěvníky SMART CITY EXPO budou zdarma k dispozici parkovací místa přímo před vchodem do Kongresového sálu PVA EXPO PRAHA Letňany.

  • Přijedu veřejnou dopravou, jaké je nejlepší spojení na konferenci?

    Nejpohodlnější doprava do areálu PVA je linkou metra C do stanice Letňany. Metro linky C staví i na Hlavním nádraží (vlak) a nádraží Florenc (autobusy).
    Pro dopravu do PVA slouží i pravidelné linky MHD do autobusové stanice Výstaviště Letňany (metro C).
    Ze stanice metra Letňany je PVA 5 minut pěšky. Zajištěna bude i kyvadlová doprava mikrobusy s označením SMART CITY EXPO.

Vstupenky

  • Kolik vstupenek bude k dispozici?

    Jsme připraveni na velký zájem návštěvníků. Ale bohužel, žádný prostor není nafukovací, proto s nákupem vstupenek neváhejte!

  • Můžu zakoupenou vstupenku stornovat?

    Ano, vstupenku je možné stornovat do 13.11.2016. Do tohoto termínu vrátíme poplatek v plné výši. Podrobnosti viz Obchodní podmínky.

  • Co všechno je v ceně vstupenky?

    - Kompletní program konference v hlavním sále
    - Účast na vybraném workshopu
    - Účast na exkurzi v Praze 3 (pro prvních 30 přihlášených)
    - Občerstvení
    - Konferenční materiály
    - Možnost setkání s odborníky
    - Kontakty na přednášející a dodavatele řešení
    - Účast na neformálním setkání po skončení konference

  • Co potřebuji s sebou na konferenci?

    Pro urychlení registrace na konferenci si s sebou vytiskněte vstupenku nebo ji případně mějte připravenou ve svém mobilu. Při registraci obdržíte konferenční materiály a akreditaci.

  • Lze za účast zaplatit až na místě?

    Ano, doporučujeme ale vstupenku online objednat a platbu na místě potvrdit telefonicky nebo mailem dopředu. Pokud byste spoléhali na to, že vstupenky koupíte na místě, mohlo by se stát, že už nebudou k dispozici.